۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

گزارش تصویری؛ استفاده ابزاری از زنان در ام القرای اسلامی!

گزارش تصویری؛ استفاده ابزاری از زنان در ام القرای اسلامی!

استفاده ابزاری از زنان تنها این نیست که بیکینی تن شان بکنی و آنها را بگذاری در کنار بی ام و یا عورشان کنی و یک یوزی بدهی دست شان.
استفاده ابزاری از زنان این هم است که حکومتی که ادعای معنویت و رهبری دنیای اسلام را دارد، عکس رهبران دینی اش را بیاویزد بر گردن زنان زیبارو.
کدام ابلهی نمی داند که همین زنان در روزهای عادی بخاطر لباس یا حتی چهره زیبای شان با حاکمیت، نیروی انتظامی، سپاه و… مشکل دارند.
این طرح نیز قدیمی است که نشان دهید که حکومت در میان تمام اقشار جامعه نفوذ دارد و محبوب است. اگر به خودتان مطمئن بودید اینچنین نمی کردید.
وای بحال حکومتی که ادعای معنویتش دنیا را برداشته اما بوسیله زنان رهبرانش را تبلیغ می کند. خدا به داد همگی ما برسد.
گزارش تصویری را ببینید؛





 

مثلث برمودا «شیطان» و حوادث معروفش!

مثلث برمودا «شیطان» و حوادث معروفش!

در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی‌ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.
این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می‌شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در «مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش‌ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.

در حدود ساعت 5/10 شامگاه 29 ژانویه 1948 هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با 26 مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.
چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود «هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد».

با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.
در ساعت 45/7 دقیقه بامداد روز 17 ژانویه 1949 کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره «برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در«جامائیکا» برود، ولی این هواپیما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرنوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.
کاپیتان 40 دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.
ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.
برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می‌توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده‌ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود.
پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.
در روز 5 دسامبر 1945 پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره 19 نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل» واقع در «فلوریدا» به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می‌بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.
قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.
در ساعت 10/2 دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود 200 مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.
در ساعت 45/3 دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:
-برج مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده… انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار می‌کنم … ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.
مسئول برج مراقبت پرسید:
-حالا در چه موقعیتی هستید؟
-موقعیت خود را به درستی نمی‌دانیم … اصلا نمی‌دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده‌ایم.
مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.
برج مراقبت گفت:
-طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.
ستوان « تایلور» پاسخ داد:
-ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست… همه دستگاه‌ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی‌توانیم تشخیص دهیم.
حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است…
چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
-ما وارد آب‌های سفید می‌شویم… خطر همچون دشنه‌ای به سوی ما می‌آید… کمک… کمک …
و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.
مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین مرینر» با 13 سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.
در ساعت 4/7 دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا» پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره 19 بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می‌بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.
سپیده دم روز بعد، 242 فروند هواپیما و 18 فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.
هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده اند، می‌بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا میشد و از سوی دیگر هنگامیکه ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می‌توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک‌های بادی و جلیقه‌های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه‌ای ساخته شده بود که می‌توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.
واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با «مثلث برمودا» ارائه دهند.
پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه‌ای به دنیای دیگر گشوده می‌شود و این کشتی‌ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می‌شوند.
و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می‌اندازند و می‌گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی‌ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می‌برند.
برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه‌ای آتلانتیس به زیر آب، بر این باورند که در اعماق آب‌های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه‌ای قوی‌تر از لیزر از آن ساطع می‌شود و این اشعه کشتی‌ها و هواپیماها را ذوب می‌کند. در نقشه‌های قدیمی قاره‌ای به نام « آتلانتیس» به چشم می‌خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد و دانشمندان حدس می‌زنند بر اثر وقوع فاجعه‌ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه «مثلث برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.
به نظر می‌رسد که این منطقه طی زمان‌های متمادی گذشته نیز در افسانه‌ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره‌ها»، «مثلث شیطان»، «مثلث مرگ»، «دریای بدبختی»، «گورستان آتلانتیک» نامیده می‌شده است.
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.
اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی‌شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی‌یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می‌دارد.
آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می‌گیرد؟
آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟
و بسیاری آیاها و پرسش‌های بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد.

چرا نباید در پمپ بنزین با موبایل حرف زد؟


چرا نباید در پمپ بنزین با موبایل حرف زد؟

درمورد حرف نزدن با موبایل در پمپ بنزین این قانون هست. حالا دلیلش:
مواد لازم برای این آزمایش: ۱ عدد ماهیتابه، ۳قطعه‌ کوچک فلزی ، ۱ ورق فویل، ۱ عدد موبایل، مقداری نفت یا بنزین
۱) آن سه قطعه‌ فلزی را به شکل ‌L خم کنید و در ماهیتابه بگذارید
۲) به این شکل
۳) ورقه‌ آلومینیومی (فویل) را مچاله کنید و روی این قطعات بگذارید
۴) مقداری نفت یا بنزین رویش بریزید
۵) حالا با گوشی خود در نزدیکی ماهیتابه به یکی از دوستانتان زنگ بزنید، مهم نیست کی باشد ، مهم این است که زنگ بزنید!
۶) کمی صبور باشید ، بالاخره اتفاق خواهد افتاد
۷) آتش
تعجب کردید؟! یادتان باشد این آزمایش را در محلی امن انجام بدهید، و دفعه‌ دیگر که به پمپ بنزین رفتید، گوشی تان را خاموش کنید بخصوص موقع پر کردن باک!!!

مطالبی جالب درمورد خواب که نمی‌دانستیم

مطالبی جالب درمورد خواب که نمی‌دانستیم

1- انسان 3/1 عمر خود را در خواب سپری می‌کند.
2- انسان قادر است سالانه 1825 رویا ببیند.
3- میزان خواب در حیوانات مختلف:
         
خفاشها و كوالاها 20 ساعت در روز
گربه ها 12 ساعت
سگها، خرگوشها و اردكها 10 ساعت
گاوها و گوسفندها 4 ساعت
میمونها و اسبها 3 ساعت و
زرافه ها تنها 2 ساعت در شبانه روز می‌خوابند.
اما انسانها به چه میزان خواب در طی شبانه روز نیاز دارند؟ سن عامل تعیین كننده نیازبه خواب در انسان است:
1- نوزادان تازه متولد شده: 18-16 ساعت (بیشتر در طی روز تا شب)

3- كودكان 3-2 سال: 12-10 ساعت در شب و 2-1 ساعت در روز. 4-كو دكان 5-4 سال:12- 10 ساعت در شبانه روز. 5- كودكان 12-7 سال: 10.5 ساعت در شبانه روز. 6- نوجوانان: 9.5-8 ساعت در شبانه روز. 7- بزرگسالان: 8.5-7 ساعت در شبانه روز. 8- سالمندان: 6.5 ساعت در شب و یك ساعت در روز.
2- نوزادان زیر یك سال: 16-14 ساعت و حداقل 2 بار چرت در طی روز.
زنان باردار به خواب بیشتری نیاز دارند

 

عکس: تصویر حذف شده احمدی نژاد از خبرگزاری مهر

ساقی خرابم کن امشب!

ساقی خرابم کن امشب!

ساقی خرابم کن امشب!
عادت دارم هنگام کار با لپ‌تاپ حتما باید یک صوتی هم پخش شود. حالا می‌خواهد موسیقی باشد، می‌خواهد سخنرانی باشد یا مداحی. دقیق هم متوجه نیستم چه می‌خواند و اصلا چه آهنگی است؛ فقط باید یکی زمزمه کند. یک چیزی شبیه راننده‌های کامیون که همیشه باید چند نوار در کنارشان باشد تا رانندگی کنند.

دهه‌ی اول محرم که می‌شود سعی می‌کنم دیگر موسیقی گوش نکنم و بیشتر مداحی گوش کنم. همین هم سبب شد تا دیروز سری به یکی از این مراکز به اصطلاح فرهنگی بزنم و یک سی‌دی گلچین، از یکی از مداحان معروف تهیه کنم.

سی‌دی برای «موسسه‌ی نرم‌افزاری کوثر» بود که نسبتا سی‌دی‌های مناسب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

اولین فایل سی‌دی را پخش می‌کنم؛ کلیپی است از بخشی از سخنان رهبری: «شنیدم مواردی، از آهنگ‌های نامناسب استفاده می‌شه. حالا فلان خواننده‌‌ی طاغوتی یا غیرطاغوتی یه آهنگی خوانده. حالا ما بیاییم تو مجلس امام حسین برای عشاق امام حسین آیات والای معرفت رو بریزیم تو این آهنگ و بنا کنیم به خوندن. خیلی بده.»

طراح کلیپ در ادامه‌ی سخنان رهبری کار جالبی کرده بود و برای نشان دادن پیروی مداحان از ولایت فقیه، بخشی از صحبت‌های این جناب مداح را نیز آورده بود: « این حرف رو باید بزنم. هر کی خوشش میاد بیاد، هر کی هم بدش میاد بیاد. هر کاری سید علی خامنه ای بکنه ما همون کار رو می کنیم. اختلاف بین حسینی‌ها زیاد شده. وقتی همه حرف یه نفرو گوش بدن این اتحاد برقرار می‌شه. ما الان 2 ساله فقط و فقط به خاطر اینکه رهبرمون فرمودن از سبک‌های غربی استفاده نکنید، استفاده نمی‌کنیم. بنده شخصا 2 ساله از سبک‌های غربی استفاده نمی‌کنم. خیلی هم بهتر و قشنگ‌تر هم هست اتفاقا. اینو یادت نره اگه می‌خواهید اتحاد داشته باشیم حسینی‌ها، امام فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسه.»

و من که به وجود چنین مداحی که حاضر شده «آیات والای معرفت» را با سبک و سیاق غیر غربی بخواند افتخار می‌کنم و قند در دلم آب می‌شود. هرچند هنوز قند دلم تا نیمه آب نشده که فایل بعدی خود به خود شروع به خواندن می‌کند و من...

ساقی بریز باده‌ی ناب،

مستم کنه، پستم کنه،

شاید تو این عالم یکی دستم بگیره.

از زهر تلخ غم بریز،

بی‌خونه شم، دیونه شم،

شاید تو این عالم یکی دستم بگیره.

امشب که مدهوشم بریز، بازم بریز، بازم بریز،

بریز، بریز،

می‌خوام بنوشم.

نگو بسه، بازم بده، بازم بده،

بده، بده، بده، بده،

باز رفته از سر، عقل و هوشم.

ساقی خرابم کن امشب،

مست شرابم کن امشب.

(می‌خوای بگی، بگو! جونم جونم!)

هیئت جواب می‌دهد:

ساقی خرابم کن امشب،

مست شرابم کن امشب.

حیدر مدد، حیدر مدد!!

خوب شد آخرش یک حیدر مدد اضافه کرده است؛ وگرنه چه کسی‌ حاضر می‌شد با این شعر بی‌شرمانه، جناب مداح را مدد کند؟

آدم دلش برای رهبر می‌سوزد که مثلا می‌خواسته این‌ها را نصیحت و ارشاد کند؛ و این عزیزان هم چقدر زیبا هر چه «سیدعلی‌خامنه‌ای» گفته را با عمق وجودشان عملی کرده‌اند.


ضمنا نام این مداح هم جواد مقدم است. از خرید سی‌دی های این بزرگوار خودداری کنید.

فیلم شایعه ظهور حضرت مريم(س) در مصر

فیلم شایعه ظهور حضرت مريم(س) در مصر

به عقيده مسيحيان مصر ( قبطي ها) حضرت مريم در مواقع بروز بحرانها و سختي‌ها ظاهر مي‌شود تا مردم را در شرايط دشوار ياري كند؛ براساس اين خبر ، يكي از ساكنان مجاور كليسايي در منطقه الوراق در استان جيزه مصر مدعي شد كه حضرت مريم را ديده است كه در قالب يك كبوتر بسيار بزرگ در هاله‌اي از نور بر فراز كليسا پرواز مي‌كند.
در روزهای اخیر شایعه ظهور حضرت مریم(س) در مصر بازتاب های فراوانی را میان مسیحیان و مسلمانان داشته است که فیلم این رخداد برای اولین بار توسط پارسینه منتشر می شود:



بروزنامه كويتي القبس روز دوشنبه نوشت: به عقيده مسيحيان مصر ( قبطي ها) حضرت مريم در مواقع بروز بحرانها و سختي‌ها ظاهر مي‌شود تا مردم را در شرايط دشوار ياري كند؛ براساس اين خبر ، يكي از ساكنان مجاور كليسايي در منطقه الوراق در استان جيزه مصر مدعي شد كه حضرت مريم را ديده است كه در قالب يك كبوتر بسيار بزرگ در هاله‌اي از نور بر فراز كليسا پرواز مي‌كند.
وي همچنين چند نفر را ديده است كه به بالاي كليسا چشم دوخته‌اند و فرياد مي زنند :ببينيد حضرت مريم چه مي‌كند و نور حضرت مريم بر روي صليب افتاده است.

به نوشته القبس، كمال زاخر فعال سياسي قبطي چنين رويدادي را با حالات روحي و سياسي مردم مصر مرتبط دانست وگفت: بخشي از اين موضوع به ماوراء الطبيعه مربوط مي‌شود كه كليسا بايد درباره آن اظهار نظر كند اما از سوي ديگر اين موضوع به شرايط سياسي در مصر باز مي‌گردد.

زاخر با اشاره به آنچه در وراي چنين رويدادي نهفته است خاطر نشان كرد كه شور و اشتياق وافر مردم براي ديدن چنين پديده‌اي مرتبط با احساس عمومي به علت نبود مشاركت سياسي و دمكراسي در اين كشور است و  هنگامي كه راههاي زميني را بر روي مردم بسته‌اند جامعه به عنوان راه نجاني از فشارهاي موجود كه به يك گفتمان جدي نياز دارد به آسمان دل مي‌بندد

در همين حال نجيب جبرائيل مشاور پاپ شنوده سوم رهبر قبطي‌هاي مصر درباره اين واقعه گفت كه كليسا سرگرم تشكيل كميته‌اي از اسقف‌هاي ارشد است تا مساله ظاهر شدن حضرت مريم را بخصوص در دوره كنوني تحليل وبررسي كند.

به گفته جبرائيل اين واقعه يك بار ديگر در سال ‪ ۱۹۶۸‬يعني درست يك سال پس از ناكامي مصر در جنگ با اسرائيل در سال ‪ ۱۹۶۷‬در كليساي زيتون و بار ديگر در يكي از كليساهاي شبرا تكرار شده است.

روزنامه مصري الدستور نيز نوشت كه در حال حاضر بيش از ده هزار قبطي براي چهارمين روز متوالي براي ديدن حضرت مريم در برابر اين كليسا تجمع كرده اند كه اين امر رفت و آمد اهالي و عبور ومرور وسايل نقليه را در اين منطقه مختل كرده است.
 

 
براساس اين گزارش ، تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي نيز براي جلوگيري از هرج و مرج در اطراف كليسا مستقر شده اند. تجمع‌كنندگان با رفتن به پشت بام منازل و كوبيدن بر طبل و خواندن دعا از حضرت مريم مي‌خواهند كه بار ديگر ظاهر شود.

دراين حال، اهالي منطقه با سوء استفاده از اين واقعه، پشت بام منازل خود را در اطراف كليسا براي بهتر ديدن ظهور حضرت مريم به مردم اجاره مي‌دهند وكاسبي فروشندگان چاي ، مواد خوراكي و اجاره هندگان صندلي نيز رونق زيادي گرفته است.

 

عکس: کهنسال‌ترین موجود زنده در ایران

عکس: کهنسال‌ترین موجود زنده در ایران

 

عکس: کهنسال‌ترین موجود زنده در ایران
سرو ابرکوه یزد، با بیش از چهار هزار سال قدمت، بدون شک کهنسال‌ترین موجود زنده در ایران است. 
 

 

محرم